START

10:27:00 Hadicom 2 Comments

Hej!

Jeśli trafiłeś/łaś na tego bloga to jest mi bardzo miło powitać Cię.
Mam na imię Weronika i mam 13 lat.
Założyłam bloga już jakiś czas temu ale wtedy jakoś nie miałam głowy ani czasu do pisania, bo w końcu prowadzenie bloga jest czasochłonne.
Tak więc wracam do blogowania.
Będą się tutaj pojawiały  posty dotyczące mnie ale oczywiście nie tylko, wtedy zanudziłabym Was na śmierć a tego nie chcę :)
W założeniu, desingu itd. bloga pomogła mi moja przyjaciółka, która również jest blogerką, zostawię Wam linka do jej bloga abyście mogły /mogli go przejrzeć bo naprawde warto.


Zapraszam do komentowania oraz obserwowania bo to daje wielką motywację do dalszego działania.
Tak więc zapraszam do wyczekiwania kolejnego posta, który pojawi się już niebawem.


2 komentarze:

  1. Powodzenia! :*

    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w blogowaniu! ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej przygody z blogiem. Licze się z negatywnymi komentarzami tylko wtedy, gdy są one rozsądne.
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu :)
Kopiowanie postów i zdjęć jest zabronione, ponieważ jest to łamanie praw autorskich.