Recenzja filmu "Fantastyczna Czwórka"

07:43:00 Hadicom 0 Comments


Hej!
Dzisiejszy post będzie poświęcony filmowi "Fantastyczna Czwórka", jak mogliście się domyślić po tytule posta. 
Szczerze kiedyś nie lubiłam filmów typu Sci-Fi, ale zdanie na ten temat zmieniłam po obejrzeniu filmu "Wojownicze żółwie ninja". Teraz bardzo często chodze do kina lub oglądam filmy tego rodzaju. 

Tak naprawdę film "Fantastyczna Czwórka" Jest nową odsłoną filmu sprzed 10 lat! Ja poprzedniej wersji niestety nie oglądałam więc nie mam też jak porównać, ale myślę że oba są warte obejrzenia.


O czym jest film?

 

Fantastyczni superbohaterowie, jakimi ich jeszcze nie oglądano: w nowym wydaniu, nowej konwencji i w nowej obsadzie aktorskiej. Historia czworga outsiderów, którzy przenoszą się to alternatywnego i pełnego niebezpieczeństw świata, gdzie ulegają zdumiewającej przemianie i nabierają niezwykłych mocy. Po powrocie muszą się nauczyć wykorzystać swoje nowe umiejętności i ocalić Ziemię przed potężnym wrogiem, który niegdyś był ich przyjacielem.



 Dlaczego zdecydowałam się obejrzeć film i jak jest moja ocena?

 

To, że zdecydowałam się pójść do kina na ten film wyszło bardzo szybko. Mój brat zapytał czy nie chciałabym iść z nim do kina na Fantastyczną Czwórkę , więc stwierdziłam czemu nie? Przeczytałam szybko opis, obejrzałam zwiastun i pomyślałam, że film może okazać się bardzo fajny. Nie myliłam się i film bardzo mi się spodobał. Efekty specjalne oraz cały bieg wydarzeń były świetne. Jesli miałabym oceniać w skali 1/10, moja ocena wyniosłaby 8/10 ponieważ niektóre momenty były, aż sztuczne jednak film ogółem był świetny.


 A Wy oglądaliście już ten film? Jakie są Wasze wrażenia? 
Jeśli nie to jak najbardziej polecam wybrać się do kina bo film jest tego warty!

0 komentarze:

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej przygody z blogiem. Licze się z negatywnymi komentarzami tylko wtedy, gdy są one rozsądne.
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu :)
Kopiowanie postów i zdjęć jest zabronione, ponieważ jest to łamanie praw autorskich.